رضا شاعری

رضا شاعری
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شیخ نمر به شهادت رسید

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
و بشارت بده به آن‌ها که هرگاه مصیبتی بر آن‌‌ها رسید، صبوری می‌کنند و می‌گویند ما از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم
متاسفانه مطلع شدیم که صبح امروز آل سعود ملعون در یک حرکت هماهنگ با صهیونیسم بین‌الملل، شیخ باقر النمر رهبر و مرجع تقلید شیعیان عربستان را به شهادت رسانده است. بی‌شک این اقدام جنون آمیز که نشان‌دهنده ترس سران فاسد و فاسق شکم‌پرست وهابیون حاکم در عربستان از گسترش موج فزاینده بیداری اسلامی و گرایش مسلمانان به مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، تکمیل‌کننده پرونده جنایت‌های اخیر آل‌سعود ملعون پس از فتنه‌گری در سطح منطقه غرب آسیا و کشتار مسلمانان مظلوم در کشورهای سوریه، عراق، یمن، بحرین و عربستان و فاجعه غم بار منا و کشته شدن تعداد زیادی از مسلمین جهان، به‌شمار می‌رود.




هنوز زمان زیادی از کشتار وحشیانه مسلمانان و شیعیان نیجریه نگذشته بود که بار دیگر با به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان نظاره گر سکوت نهادهای بین‌المللی حقوق‌بشر هستیم که خود سند دیگری است بر وابستگی و تبعیت محض و مطلق این نهادها از سیاست‌های سلطه‌گرانه آمریکا و بیراه نیست اگر آنان را نه حامی و پشتیبان که شریک جرم این جنایت‌های ننگین دانست.
یقینا اینگونه اقدامات جنایت بار، با برنامه‌ریزی قبلی و هماهنگ با نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خبیث برای ضربه زدن به امت اسلامی طراحی و سازماندهی شده است و گرچه شیطان بزرگ دست انتقام خود از شیخ نمرها را از آستین فاسد و سنگدلی‌های آل سعود خارج کرد ولی آتشی که از این جنایت بر پیکره امّت اسلامی می افتد، خیلی زود دامن آتش‌افروزان آن را می سوزاند که منتقم خون مظلومان و مستضعفان عالم خود خداست.
 ضمن عرض تسلیت این فاجعه بزرگ به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای، این اقدام وحشیانه آل سعود ملعون را محکوم نموده و خواستار واکنش صریح و مناسب مسئولین محترم دیپلماسی کشور به این اقدام هستیم.
ان شاءالله که دل امت اسلامی با سقوط آل سعود شادمان گردد.
والسلام علی من اتبع الهدی

رضا شاعری

نظرات  (۲)

گر کہ ظلم ستیزے است رمز آب حیات
یقین کہ خون تو دارد براے دین برکات
بلاے جان سعودے است خون مظلومان
براے "شیخ نمر باقر النمر" صلوات...

ظهور نزدیک است
اللهم عجل لولیک الفرج...
شیخ عزیز شهادتت مبارک
مرگ بر آل سعود (یهود)
مرگ بر وهابیت و وهابی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">